koor met geluid

Deze keer even met geluid

Reacties

Reacties

J.P.

Zijn hier dvd's van ??

Marcel-anja en jongens

Applausssss..... Waar kan ik de c.d krijgen??
Wacht nog op een toegift!!!
xxx een fan

marieke

in een woord GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hester

Leuk!! Had t graag live gezien! Helaas moesten we naar huis terug. Was weer fijn! X

Henk

Les Poppys

Les Poppys - Non Non Rien N'a Changé - 1971
Merveilleux Esther!

Hans

"De travestieten scheren zich, Parijs wordt wakker"

Leuk! Het begin was een beetje comme si comme ça, maar toen kwam de pit erin.

Victor en Alice

Het klinkt heel leuk, duurde even voordat het op gang kwam.
Laat ons eens weten wanner we live kunnen komen luisteren.

de Stammetjes

Mooi gezongen maar onderleiding van Hans van Hoorn wordt het nog mooier.
Groeten Dinie

W.dodde2@kpnplanet.nl

Hallo Esther, ik heb genoten van jullie zang. Daar ik ook op twee koren zit kan ik het zo waarderen dat je dit doet. Als je niet zo lekker in je vel zit en gaat zingen, dan voel je jezelf direct beter. Die ervaring heb ik tenminste. Zou leuk zijn om jullie een keer te ontmoeten. Jullie krijgen dan een persoonlijk beeld van mij. Je hebt een lieve vader Esther. Hartelijke groetjes van Wil Dodde

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!