.....Heenvliet

Wat een stiekemerd die Desiree....alhoewel we met het raam open slapen voor het geval ze eventueel zou gaan kalveren en in moeilijkheden zou komen zagen we dit niet aankomen.Wanneer we denken dat het niet lang meer gaat duren leggen we de koe in het stro en de grup achter haar wordt dan ook voorzien van een laag stro. Vanochtend hoorden we een ondefineerbaar geluid uit de stal en omdat het mijn beurt is om koffie te zetten ben ik gaan kijken.....in mijn nachtkleding en daar ik die niet draag erg schaars gekleed.Ik zag de placenta achter Desiree ligggen dus het kalf moet ook ergens zijn...jahoor achter Drika...in het nat.Als de wiedeweerga het kalf eruit gehaald en in een hokje gelegd..veeeel stro erbij en even drooggewreven...nu zit ik frisgedouchet aan de koffie. Het hokje was leeg want Hola en Hela zijn gisteren verkocht en opgehaald...beetje snel maar de boer had een koe waarvan het kalfje overleden was..

Reacties

Reacties

Marcel-Anja en de jongens

Wat fijn dat Heenvliet jullie kraamkamer weer vult na het vertrek van Hela en Hola. Van harte!! Wel beetje een ontaarde moeder hoor die Desiree om haar spruit maar aan haar lot over te laten.... Dikke kus xxx

Victor en Alice

Wat een verrassing om zoiets weer mee te maken.
Gefeliciteerd mer Heenvliet. Wanneer is de letter ''A'' van Abbenbroek nu aan de beurt?
Liefs van ons

Dick en Dinie

Gefelicteerd met jullie nieuw kalfje Heevliet,nog even en er staat het hele eiland Voorne Putten in jullie stal.Ha Ha
Liefs de Stammetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!