Hela,Hola....

Nou het hooi is van het land! Onze maaier was niet op tijd gemaakt dus hebben we een loonwerker ingehuurd, dat kost wat maar waar wij een dag over doen doet hij in een krappe anderhalf uur.Verder had vriend Kees verzonnen dat wij hulp nodig hadden met het uitbreiden van het aantal plekken in de stal.Eugenie gaat in augustus kalveren en voor haar zou geen plaats zijn en om haar nou in huis te zetten...Goed , Kees heeft een gravertje dus die werd hierheen getransporteerd....ook de chauffeur bleef en heeft 2 dagen gegraven en uitgevlakt.We hadden hekken gekregen ( ! verwennerij alom ) dus die hebben we in elkaar gezet met behulp van Piet en gecatert door Thea.De volgende dag kwam Kees betonnen...hij had ook zijn visite maar meegenomen voor het gemak...die ochtend besloot het waterleidingbedrijf de boel af te sluiten en Desiree besloot samen met Gouda en Gala op pad te gaan.Hektiek alom maar het water stond er na een uurtje weer op en de drie escapees lieten zich makkelijk meevoeren naar de wei waar ook Fransceska,Frida en Eugenie staan.Daar bleek wel het water op dus de tank moest gevuld.Tijdens het betonnen bleken we veeeel te weinig cement te hebben dus heb ik met het Renaultje alle records verbroken om een paar zakken bij te halen.Alle lampjes, waarvan ik nu weet dat ze het doen, gingen branden maar we hebben het gehaald.

Kees , Arjan ,Wim , Piet en Thea bedankt !!! En vrouwen bedankt dat we de mannen mochten lenen !

Tussen door heeft Dolores gekalft...Hola....4 dagen later Brenda...Hela...

Hela en Hola zullen verkocht worden..

Desiree is vandaag uitgerekend en omdat ze vorig jaar Geervliet op de wereld zette zal deze logischerwijs Heenvliet gaan heten. Maar eerst maar hopen dat alles goed gaat.

marieke

Wat een drukte bij jullie, maar wel fijn met alle hulp

victor en alice

Wat een verhalen toch weer, echt super om jullie te volgen, zowel live als via de site.

Cock en Rima

Jullie hebben in een korte tijd toch weer veel werk verricht , fijn dat jullie zoveel vrienden in je omgeving hebben.
Die altijd bereid zijn om te helpen.HEEL FIJN !!!!

Hans en Jan

Kus van ons. Leuk verhaal hoor. Bedankt voor je Boom-donatie. Xxx

Dinie Dick

Wat fijn dat er zoveel hulp is ,en dat er vrienden mee denken.en wat een schattig kalfje
Liefs de Stammetjes

Henk

Dat ziet er perfect uit zeg! Een mega stal :-)