hooien

Hooimand...en we hebben het heel druk met niet hooien.Vorige week was een prachtige warme week en we hebben getwijfeld.Na dinsdag hadden we kunnen beginnen met maaien, alles was er klaar voor, de kalfjes stonden op een nieuwe wei en iedereen was voorzien van water.Maar ja het weerbericht gaf onweer op,Hester en Eric waren er met de kinderen,er belde een vriend of 1 van ons kon helpen met het planten van tabak, we moesten 3 dagen achter elkaar kaas maken, we hadden allebei een afspraak op vrijdagen de boeren van het gras bij ons in de buurt maakten ook geen aanstalte. Redenen dus om het niet te doen...fijn als het gedaan zou zijn maar het heeft nog geen haast al ligt het gras na de buien van gisterenavond en vandaag wel plat.

We hebben de eerste visites al weer achter de rug en op het moment is Esther haar vader onderweg met kleinzoon Wouter en de camper.Henk is geweest en Eric en er is geweldig veel werk verzet.De stal is leeg, weides zijn afgepaald en schoongebosmaaiert en de tunnel staat weer...buiten dat was het ook nog eens gezellig....en de nieuwe keuken met vaatwasser bevalt erg.

Tot zover even de korte update...volgende maand 3 koeien die kalveren,hooien en waarschijnlijk komt Toutinette het varken weer terug...een iets langer verhaal dus

Marcel-anja en jongens

En je kreeg visite...dus moest je er een eind aan breien!! (hoe weet ik dat??) Niet te laat naar bed en teveel drinken want morgen moeten jullie de camper naar binnen loodsen.
Veel plezier met Parob en Wouter!
xxx

Henk

Het was zeker gezellig !! Doen we nog een keer:-)